常見問題

⚠️「你地係邊個? 」⚠️

其實我地既成員同各位一樣,只係一個居住係天頌既普通居民👭👬,每日營營役役咁努力工作,最想要既就係番到屋企時可以舒舒服服咁抖下。


但眼見屋苑既環境愈黎愈不堪😡,成日無廁所水💧、保安同清潔愈做愈差⬇️、現屆業委會又如同虛設,種種問題令我地依班小業主聚集起黎,決定要企出黎為自己屋苑做啲野。


我地後面無✖️任何黨、派,亦無權無勢,但我地都有一顆想自己屋苑變好既心💖。

亦因此,我地好需要你地每一位既支持。

你哋乜嘢人嚟㗎?有冇政治背景?

 一句講晒:只談屋苑、不論政治

天頌聯民係由業主住戶自發組成的義工團體,無任何政黨背景及政治取向。

 我們只想為屋苑做實事:團結小業主聲音,使屋苑獲得妥善的管理。同時建立溝通平台讓居民一起參與及關心屋苑。

點解房委會可以走嘅?

 先由結論講起:房委會嘅辭任雖然唔合理,但係已經完全跟足法律程序!

 根據公契第25(b)條,房委會只要提早三個月通知,就可以隨時辭任經理人。

 房委會已經喺2018年2月向全體業主遞咗大信封,之後只係「不停」延期一年,所以佢哋已經完全準備好走人啦!

乜屋苑唔係已經有業委會?

的確,天頌苑現時已經有業主委員會,但係要留意業委會只係根據《大廈公契》成立嘅居民諮詢組織

即係:業委會冇法律地位去開設銀行戶口/簽訂合約

如果法團貪污/做得唔好,我哋小業主可以點算?

 大家可能時不時都會睇過其他大廈嘅法團貪污/瀆職嘅新聞,但係都要記住:法團嘅權力係由小業主授予嘅業主隨時都可以收返

 最近,天盛苑就有業主成功收集足夠簽名,可以召開業主大會撤換法團委員,證明法團唔係不受制衡同監管!

如果成立唔到法團會點?

 其實呢個問題應該要由房委會向業主親自說明,我哋其實都好想知道答案!

根據曾經諮詢嘅義務律師,如果未成立法團(而房署又辭職)有可能係:

 算啦,乜人做都係咁㗎啦!晒氣!

 我哋相信,如果每一個業主都放下冷漠、積極參與,喺全屋苑6080戶嘅眼睛之下:就好難再有任何與屋苑利益不符嘅事發生。而成立法團,正正就係一個好機會,等業主有機會再次關心天頌。